למה כדאי לבחור טבעת חותם אצל מעצב תכשיטים אישי?

מה הם היתרונות בבחירת תכשיט אצל בעצב אישי? הבחירה לקנות ולעצב ביחד עם מעצב אישי את התכשיט שלכם מביא לכם הזדמנות לתכשיט ייחודי ומשמעותי בדיוק לכם, החל בצורת הטבעת, חומרה ועד לחריטה ולעיצוב, שמתאימה בדיוק לאיך שדמיינתם אותה
Picture of יוליה רצון

יוליה רצון

עורכת ראשית באתר Bigmagazine.co.il

תהליך עבודה עם מעצב תכשיטים אישי 

כל תהליך של עיצוב אישי למציאת טבעת החותם המתאימה לכם תתחיל בהשראה, טבעת שראיתם או יש לכם ורוצים לשחזר, או שתי טבעות שאהבתם חלק אחר בכל טבעת.

אחרי שדיברתם עם המעצב והצגתם לו את הטבעת או שילוב הטבעות שאתם רוצים, המעצב יבנה לכם סקיצה של הטבעת, כמובן לפי ההשראה ואם צריך תיקונים מסוימים.

לאחר הסקיצה תצטרכו להביע את דעתכם על הטבעת ואם יהיה צורך גם לבקש לעשות שינויים.

זהו! מצאתם את עיצוב הטבעת המושלם לכם, בדיוק כמו שדמיינתם, כל מה שנשאר זה ליצור את הטבעת שלכם עם החומרים האיכותיים ולמסור לכם את הטבעת.

למה לבחור במעצב אישי ולא בייצור המוני?

בחירה במעצב אישי יתן לכם יחס אישי ורגיש, עיצוב תכשיטים שמתאימים בדיוק לדמיון שלכם, חומרי הגלם הכי איכותיים בשוק, אחריות לאורך זמן וכמובן איכות שלא משתווה לייצור המוני.

טבעת חותם כמתנה

כשאתם בוחרים להעניק טבעת חותם לבן משפחה, חברים או בן/בת הזוג אתם בוחרים להביא להם את המתנה המושלמת בשבילם, תכשיט שתמיד יזכיר להם אתכם.

הטבעת מסמלת סמליות ומשמעות, יכולה לייצג חברות, אהבה, מחויבות, הבטחה, מתנה ועוד.

כשקונים טבעת כמתנה למישהו שאתם אוהבים, במיוחד אם זה אצל מעצב אישי כשהאיכות גבוה, הטבעת נשארת לנצח, העיצוב יכול להיות קלאסי או עכשווי ועדיין המשמעות של הטבעת תמיד תישאר.

Picture of יוליה רצון

יוליה רצון

עורכת ראשית באתר Bigmagazine.co.il

עוד על הכותב >
Picture of יוליה רצון

יוליה רצון

עורכת ראשית באתר Bigmagazine.co.il

עוד על הכותב >